Sunday, March 29, 2015

მერვე დღე-დიფერენცირებულ სწავლებაზე , დავასრულეთ გეგმის შაბლონში ინფორმაციის შეტანა და სავე ვისაუბრეთ მასწავლებელზე -როგორც ფასილიტატორზე . მივცეთ ნიმუში მითითებებით  თუ როგორ და სად უნდა შევასრულეთ დავალებები.

Saturday, March 28, 2015

მეშვიდე დღეს - ვიმუშევავეთ კოლაბორაციულ შეფასებაზე .შევქმენით ჩვენს ბლოგზე გვერდები.

Sunday, March 22, 2015

მოსწავლის სავარაუდო ნასრომი,გაზეთის შექმნა,პროექტის გეგმის შაბლონში პროცედურების გაწერა.

Saturday, March 21, 2015

ტრენინგის მეხუთე დღე.ვისაუბრეთ  საავტორო უფლებების დაცვაზე . დავასრულეთ პროექტის პრეზენტაცია და გამოვაქვეყნეთ ინტერნეტში.

Sunday, March 15, 2015

მეოთხე დღე- ვიმუშავეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმაზე, რომელიც სამ ნაწილად არის დაყოფილი
მეოთხე დღე
ვიმუშავთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმაზე.
ვიმუავთ მოსშავლეთა საჭიროებების დადგანაზე,ავღნიშნეთ თუ რა მეთოდით
შევასრულებდით ამის დადგანს ,გავწერეთ გეგმა.