მერვე დღე-დიფერენცირებულ სწავლებაზე , დავასრულეთ გეგმის შაბლონში ინფორმაციის შეტანა და სავე ვისაუბრეთ მასწავლებელზე -როგორც ფასილიტატორზე . მივცეთ ნიმუში მითითებებით თუ როგორ და სად უნდა შევასრულეთ დავალებები.
Saturday, March 28, 2015
მეშვიდე დღეს - ვიმუშევავეთ კოლაბორაციულ შეფასებაზე .შევქმენით ჩვენს ბლოგზე გვერდები.
Sunday, March 22, 2015
მოსწავლის სავარაუდო ნასრომი,გაზეთის შექმნა,პროექტის გეგმის შაბლონში პროცედურების გაწერა.
Saturday, March 21, 2015
ტრენინგის მეხუთე დღე.ვისაუბრეთ საავტორო უფლებების დაცვაზე . დავასრულეთ პროექტის პრეზენტაცია და გამოვაქვეყნეთ ინტერნეტში.
Sunday, March 15, 2015
მეოთხე დღე- ვიმუშავეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმაზე, რომელიც სამ ნაწილად არის დაყოფილი
მეოთხე დღე
ვიმუშავთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმაზე.
ვიმუავთ მოსშავლეთა საჭიროებების დადგანაზე,ავღნიშნეთ თუ რა მეთოდით